Snapshots fra Seychellerne

Grand Anse Beach på Seychellerne

I sidste måned var jeg med Poul på layover på Seychellerne. Vi lagde ud med morgenmad på hotellets restaurant, der lå helt ud til vandet, og vi blev begge to ret forelskede i den lokale guava-marmelade, som smagte fantastisk sammen med pandekagerne fra hotellets morgenmadsbuffet.

Poul havde fløjet hele natten, så efter vi havde spist gik han op på værelset for at få sig nogle timer på øjet, mens jeg gik på opdagelse i området. Jeg havde læst noget om, at man kunne tage en bus til Grand Anse Beach, men efter at have ventet i 10 minutter ved busstoppestedet besluttede jeg mig for at begive mig af sted på gåben.

Der var ikke et øje på stranden så jeg tænkte at jeg ville gå en tur langs vandet og så finde en sti, hvor jeg kunne komme op på vejen igen, men det viste sig at der kun var en sti, der første ned til vandet, så efter at være gået fra den ene ende til den anden, måtte jeg vende om og gå langs stranden tilbage igen, for derefter at gå langs den asfalterede vej tilbage til hotellet igen.

Da Poul vågnede, gik vi på opdagelse på en natursti inde på hotellets område. Vi kom dog ikke ret langt, for der var alt for mange klamme dyr, og efter at have set en edderkop, som vi først troede var en krabbe, fordi den var så stor, tog vi flugten og skyndte os tilbage til hotellet igen. Resten af dagen tilbragte vi på hotellets strand i fred for de fleste kryb og kravl med undtagelse af de mange fruit bats (kæmpestore flagermus) som baskede omkring lige over stranden ved højlys dag:) Her er en video:

Seneste indlæg

LAD OS HOLDE KONTAKTEN!

Tilmeld dig Mitzie Mees nyhedsbrev og få en mail med rejseinspiration, opskrifter og nyt fra shoppen hver søndag.

Jeg spammer ikke! Læs min privatlivspolitik hvis du vil vide mere.