Handelsbetingelser

Betaling

Siden mitziemee.dk er drevet af Fair Fashionista ApS og alle transaktioner på siden sker med Fair Fashionista ApS som modpart. Vi modtager betaling med Visa og Mastercard gennem Stripe. Betaling for din bestilling reserveres på din konto, når vi modtager bestillingen, men beløbet trækkes først når pakken afsendes. Er der tale om digitale produkter trækkes beløbet med det samme.

Alle beløb er i danske kroner (DKK) og er inklusive moms.

Fair Fashionista ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Fair Fashionista ApS leverer på alle hverdage. Forsendelser sendes typisk med PostNord, og leveringstiden er ofte 2-3 hverdage for ordrer modtaget inden kl. 12.  Dog har visse varer længere leveringstid, hvilket fremgår af varens produktside.

Der tilbydes fri fragt på bestillinger over 300kr, ellers koster fragt 30kr. Fri fragt gælder ikke returnering af varer på kundens foranledning.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert anvendelse af produktet/ydelsen.

Ved reklamation dækker Fair Fashionista ApS returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. 

Ved returnering

Ved returnering rettes forudgående henvendelse til:

Fair Fashionista ApS, Højrupvej 149, 7000 Fredericia

email: support@fair-fashionista.dk

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på  fair-fashionista.dk.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager dine varer.

Fragtomkostninger for returnering skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og returnering af varerne skal ske senest 14 dage fra anmeldelse af fortrydelsen. 

Derudover skal du kontakte os på hello@fair-fashionista.dk. I din meddelelse, skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er anvendt udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som der forventes i en fysisk butik. Du må prøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt på fair-fashionista.dk, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: hello@fair-fashionista.dk